LCD och LED tv från Marvel

En hel serie med LED och LCD-skrämar i storlekar mellan 22" och 55" med olika superhjältemotiv får varje nörds hjärta att smälta. Marvel verkar bara bli mer och mer framgångsrika. Deras sortiment med produkter utökas ständigt och dom ser genast var det finns pengar att hämta. Deras samarbete med HM har återupplivat superhjältarna och samtliga killar under 8 bär kläder med motiv från marvel.


Antingen gillar man superhjältar tokmycket eller så gillar man dom inte alls, ungefär så är det. Seriesamlare är kända för att betala extrema summor för sina små papperstidningar. Därför hyser jag stora hopp om att den här serien kommer bli väldigt uppskattad. Priserna är inte ens högre än normala tv-skärmar!? Dom hade definitivt kunnat ta åtminstone 200$ extra. Hade jag själv bott i USA hade jag inte tvekat på att köpa en 46" LED med superhjältemotiv istället för en vanlig svart.

Dom finns i alla färger och med alla hjältar du kan tänka dig! Full HD och allt. Vad mer kan man önska sig? Kika in på deras hemsida och klicka er vidare till shoppen om ni vill kika på lite fler skärmar. En väldigt väldesignad sida måste jag säga.


Jag måste bara tacka alla snälla människor som kommenterar också, tusen tack! Era kommentarer betyder mycket för mig. Jag hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll och fortsatt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback