Dagens shopping!

Ja nu tänkte jag leka modebloggare och dra ett inlägg med dagens shopping. Först vandrade jag runt mellan teknikmagasinet, game och hobbex i jakt på något rosa till nintendo wii. "nej tyvär har vi inget här men kolla med affären i häggvik dom har massvis med såna där silikonfodral till wii!"

Jag for till häggvik. På vägen till teknikmagasinet svängde jag in på Onoff. Där fann jag en förpackning med två rosa silikonfodral. Den ena till nunchuck och den andra till mote. Jag behövde inte fodral till nunchuck så det kändes rätt bortkastat att punga ut 200 spänn för två förpackningar och sedan slänga hälften av presenten.

Jag vandrade vidare till teknikmagasinet och killen i kassan sa att det var tveksamt om dom hade några kvar men han skulle kolla på lagret. Han kommer tillbaka med en förpackning med ett rosa fodral till wii mote "Det finns några i rosa kvar. Är det okej? 12 kronor kostar dom, vi håller på och säljer ut dom sista. Hur många vill du ha?"

Jag köpte två och sedan flög jag iväg som på moln. Någon minut senare slog mig tanken att en present för 24kr funkar ju itne, vad sjutton ska jag nu köpa? Damn you REA!

 

 

Jag kunde inte låta bli att ta med mig älsklingen Darth Vader hem heller! Jag äger faktiskt ingen svart t-shirt med star wars. bara en tjocktröja och en vit t-shirt så denna behövde jag ju faktiskt... Dessutom är det silvrig text. Den syns bara när ljuset blänker till i den. Alltså är det här värsta festblåsan!?

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback