Tips till alla Star Wars-nördar!

Var och shoppade lite med en kompis igår, en kompis som jag faktiskt lärt känna via ett internetspel faktiskt. Anyways! Vi var ute och letade efter en dopleksak och det ledde oss in på BR. Vi gick in rakt mot gosedjurshyllan. Väl där tryckte och klämmde vi på alla gosedjur som kunde låta. Efter att vi ratat alla och kommit fram till att alien-gesedjuren nog itne var en bra doppresent fastnade min blick på en hylla längre i i affären. Star Wars hyllan!

Jag ryckte lite i min kompis arm innan vi snabbt stegade dit med stora kliv. Vi stod och dreglade en stund innan mina ögon fastnade på ett mjukt paket med Vader på, ett bäddset! Ett bäddset med Darth vader. Möjligheten att dela säng med Vader. Det fanns även en handduk vilken jag absolut måste köpa någon dag då jag faktiskt har med mig pengar när jag handlar. Min kompis slog till direkt på bäddsetet.

"Wow alltså! Alla tjejer kommer flockas nu och tigga om att få dela säng med dig!"
"Ehh nej? Det är bara du, dom kommer fly snarare."

 

 


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback