unlocker 1.8.8 löser i-landsproblemet gratis

har ni också stött på problem när ni försökt radera en mapp eller fil och fått felmeddelande som säger något i stil med "Kan inte radera objektet. Filen används av ett annat program eller en annan användare. Stäng alla program som använder filen och försök igen"? Unlocker 1.8.8 är ett helt gratis program som hjälper dig låsa upp mappen eller filen.


Istället för att du ska behöva gå till aktivitets hanteraren och testa dig fram och stänga ner alla möjliga program(ibland lyckas man ändå inte) så kan du nu bara lämna över allt detta till unlocker. Det enda som är lite synd är att det inte funkar till 64-bitars windows än. Men för alla andra med 32-bitars är det ett väldigt användbart program som finns att ladda ner gratis på deras hemsida.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ninna

Sv: Haha, sånt händer ibland. Ja, Dragon Age är sjukt bra. Jag spelade själv klart det igår och är inne på en andra omgång, för jag kunde inte bara acceptera att det slutade som det gjorde, haha. Men i alla fall, det är jättebra och har den bästa storyn någonsin tycker jag. Brukar säga att det är som en blandning mellan Oblivion och NWN2, fast ännu bättre. Nä, nu babblar jag på. :P



Ha det fint!

2010-02-27 @ 17:43:48
URL: http://ninnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback