Håll koll på sladdarna på ett kreativt sätt

Köpte du precis som jag en 5m lång förlängningssladd och sen kom hem och upptäckte att det hade räckt med 3m? Ja då finns det nu en lösning om du inte vill gå tillbaka till affären eller köpa en "sladdöljarlåda" (finner inget annat bätttre sätt att beskriva dom men ni förstår vad jag menar). Är inte det här coolt eller vad!? Nu ångrar jag nästan att jag bytte bort min för långa slad.. Tänk vad mycket roligt man hade kunnat göra! En blip eller kanske mario gjord av svart sladd får gärna infinna sig på min vägg anyday!


Bild lånad av Maise Maud Broadhead som är skaparen till detta underbara kreativa verk.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback