Mikroexperiment på youtube

Tänkte bara tipsa om ett gäng jättehärliga experiment med en mikro och ett gäng nyfikna killar. Dom har byggt om ett helt rum till sitt labb, dom har en testmikro och går runt med masker. Allt dokumenterat med en kamera och utlagt på youtube så att vi själv slipper testa vad som händer när man mikrar en furby(ni vet dom där små robotdjuren som var populära på 90-talet) eller kasnke en kamera. Det finns tom klipp där dom mikrar en mikro!

Jag såg dessa klipp för länge sen men nu har dom redigerat alla och gjort en hel serie av dom. Dubbelklicka på klippet för att komma till youtube och se fler häftiga mikrougnsfilmer. Jag blev helt hooked första gången jag såg det och kollade igenom alla. Kan inte bara vara jag som skrattar åt det här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback