Men in black III - en film att se fram emot

Läste en artikel idag att var tredje svensk helst skull hoppa över julen. Är du en av dom kan jag muntra upp dig med att det finns godbitar under 2012 att se fram emot så det är bara att hålla ut :) Den 25 maj 2012 har den tredje Men in black filmen premiär och redan nu har trailern släppts!

Hela 1:58 sekunder av den nya filmen får vi se:


Så Tommy Lee Jones som spelar den äldre Agent K verkar inte vara med så jättemycket i MIB 3 eftersom hela filmen går ut på att agent J (Will Smith) måste göre en tidresa tillbaka till 60-talet. Väl där ska han rädda den unga versionen av Agent K(Josh Brolin), MIB's framtid och säkra mänsklighetens fortlevnad(som vanligt?).

Jag tror att det kan bli riktigt bra om själva filmen innehåller lite mer humor än trailern, men jag uppskattar att dom inte ger iväg alla dom roligaste skämten direkt. Är du precis som jag lite av jag helt såld på Sci-Fi komedier rekommenderar jag varmt att du också går in på SF för att få en påminnelse om biljettsläppet! Jag kommer definitivt anordna ett mini-marathon med dom två första filmerna innan jag går och ser den tredje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback