Beroende av teknik?

Gjorde precis ett väldigt roligt och helt klockrent test. Jag har nu fått en status på mitt teknikberoende. Det var nära att jag hamnade under crackhead men jag klarade mig undan med statusen pothead!

Beskrivning av mig och mina jämlikar(översatt till svenska då):
"Du är beroende, men du har ingen lust att sluta. Det står en låda med kakor på skrivbordet och du var tvungen att borsta bort alla ostbågssmulorna från tangentbordet för att kunna logga in på datorn som du håller lösenordsskyddad med tung kryptering. Du skyndade genom det här testet eftersom din klan väntar på dig i det andra fönstret. Du borde verkligen överväga att gå till en terapeut."

Nåja, kunda ha varit värre! Att jag är beroende vet jag om men som sagt, ingen lust att sluta ;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback