Iron man 2!

Åh vad jag längtar till den filmen.... Man ser redan nu massor med leksaker som släpps för att pomota filmen. Den konstigaste måste ändå vara den här Iron Man oprerationsspelet!


I den första filmen kunde vi njuta av snygga specialeffekter, en råbarkad superhjälte och dräpande skämt. Tvåan ser ut att bli allt det och lite till. Mer action och mer fighter. Dock känns det som att jag sett konceptet förr. han har svårt att samarbeta med regering med rädsla för vad dom skulle göra av hans teknologi, inget som uppskattas. Han jobbar mot skurkar på egen hand och nu är det några skurkar som vill bli av med Iron Man för att han förhindrar deras ondskefulla planer. Han ställs inför nära-döden-upplevelser men klarar sig ständigt ur dom. Jag menar Iron Man kan inte dö!?

Jag gillar konceptet att det är en modern och verklighetstrogen superhjältefilm. Man kan se honom besöka galor och hålla tal tex. Han lever inet i skymundan som dom flesta andra superhjältar alltid gör (hur troligt är det att pressen skulle tillåta dom att göra detta i dagens värld!?). Jag håller verkligen tummarna för att dom nu klarar att dra av den här filmen den 28:e April. Jag tvivlar starkt på att ettan går att överträffa då det var en så oväntad succe. Men vilken kille Iron Man är. Oh I'm in love <3

Vilken tröja jag ska ha på mig när jag går och ser filmen är iaf gjutet!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback