Sony Ericsson's kalenderfunktion

Jag känner att ju äldre man blir desto mer saker finns det att trycka in på sitt schema. Jag har redan gett upp att försöka skriva ner alla träningar utan håller mig till mer viktiga saker som kursprov och möten. Jag har alltid med mig min mobil(precis som dom flesta andra i dagens samhälle) och känner därför att det skulle vara skönt att ha ett schema i mobilen.

Sony Ericsson har redan en kalenderfunktion men den är riktigt jobbig tycker jag. Fel nummer ett är att merkeringen för när man har fyllt i något för dagen är att datumet skrivs med fet stil. Dock går det inte att se skillnad på en fet och en normal 1:a tex. Man ser helt enkelt inte om man har något planerat eller ej utan att klicka in på alla dagar.

Den andra saken smo stör mig är att om du vill ställa in varaktigheten eller vilken tid påminnelsen ska komma måste du välja alternativ ur en lista istället för att direkt bara skriva in antal minuter eller ett klockslag. Det hade gått mycket snabbare än att sitta och bläddra.

Tills vidare får man väll köra med en almanacka i papper, tjoho!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback