Laptop-väskor jag gärna stoppar datorn i

Många bäckar små bildar å sägs det. Allt började med en rolig bild sen fann jag några fler. Här är iaf en samling på några laptop-väskor man verkligen sticker ut med. Lite roligare att äga en sån än dom där vanliga svarta tråkiga väskorna som bara skriker att funktionaliteten och diskretionen kommer först. Jag tror att vi alla skulle bli mycket gladare om vi fick se lite fler såna här väskor på stan!







Två av dom är dessutom återanvända material så du gör naturen en tjänst samtidigt! Du kan säkert göra dom själv också. Finns säkert någon som säljer ett gammalt tangentbord billigt på blocket eller en äldre släkting som har en bunt oanvända disketter liggandes hemma undanstoppade i något skåp. Den här sista blir man ju nästan liten sugen på. Humor och funktionalitet i ett, me likey!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: TK

Svar: Ja, älskar hennes texter! (:

PUSS!

2010-01-20 @ 11:16:17
URL: http://kungpersson.blogg.se/
Postat av: chiliad

Ohh, cassette-väskan hade jag lätt velat ha!

Och vilken snygg bloggdesign du har ^

2010-01-21 @ 10:46:25
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback