Pac Man firar 30 år

Jag hoppas verkligen att ni alla var inne på google igår eller i morse, dom hade nämligen den coolaste logan ever. Ni vet hur dom anpassar sina logor efter när något särskilt händer såsom OS eller julafton. Igår firade Pac-Man 30års-jubileum.

Google gjorde då till ära hela logan till ett Pac Man-spel! Knappen "Jag har tur" förvandlades till "Insert Coin", allt för att ge den där genuina retrospel-känslan. För alla er som missade hittade jag ett litet roligt klipp med en överentusiastisk kille här. Fanns många klipp som var bättre filmade men den här killens entusiasm gör att jag hellre står ut med skakig filmning.


För er som inte redan uppmärksammat det är alla mina inläggsrutor och inforutan till höger designade med inspiration från blips:en som jagar Pac Man. Lite kul tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback