Star Wars grejer för fanatikern

Hittade först dessa underbara pannkaksformar(funkar säkert lika bra som pepparkaksformar också) men insåg att dom inte går att köpa när man bor i sverige. Annars hade jag gärna velat ha dom, kanske man kan tillverka egna? Annars får man ta till med hårdhandskarna i kampen mot pepparkaksdegen, skär dina egna figurer med kniv. Då får du dom exakt som du vill!


"Visualisera att du lyfter ut din X-wing starfighter ur det läskiga träsket med en liten rynkig kille sittandes på din rygg... Med detta träningskit kan du träna upp din mentala kraft på riktigt."

 

Så introducerar dom denna produkt:

 


Sen hittade jag en helt sjukt nördig pryl. En "star wars force trainer" kan verkligen inte vara såld i några mängder. Först trodde jag allt bara var bluff men sen hittade jag flertalet youtubeklipp med människor som använder den är jag villig att tro att man kan få bollen att röra sig.

Dom säger att hjärnaktiviteten styr hur mycket en fläkt blåser som i sin tur styr hur högt en boll i ett rör flyger upp. Att det skulle vara hjärnaktivitet den mäter är jag dock extremt skeptiskt till. möjligtvis hur blodet pumpar eller något men hjärnaktivitet? No way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback