Gamex here I come!!!

Fick just reda på att jag vann biljetter till Gamex! Jag deltog i en tävling på bloggen CtrlAltElite (som jag btw varmt rekommenderar med eller utan tävlingsvinst) och vann. Blev rätt paff då jag aldrig vinner något. Jag är uppspelt som ett barn på julafton!


Även om jag inte vunnit biljetten hade jag sett till att vara där, no worries inte skulle jag missa ett sånt här tillfälle! Men det här var första gången jag vann någon sån här tävling på åratal. Senast jag vann var när jag skickade in en bild på Båtsman till en Astrid Lindgren tecknar-tävling. Jag var fyra år och collegetröjan jag vann har jag växt i först nu.

Min pappa upptäckte just att jag och Tyra Banks liknar varandra på ett speciellt sätt, woha! Teknikflickan aka supermodellen. Kommer troligtvis bara gå på gamex under fredagen, see you there.
Hoppas ni också haft ett lika fint slut på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback