Tjurruset, en lerfestival!

Min pappa gillar att springa och hänger mycket på löparsidor såsom Jogg.se(man loggar rundor samt tider över hur man skriver) samt marathon.se. För några veckor sen kom bilderna från tävlingen Tjurruset ut. Tjurruset är en riktigt rough tävling med hinderutöver det vanliga. Man måste klättra över containrar, genom lerpölar och uppför slänter. Här är några av mina favoritbilder från marathon.se:


Jag älskar killen som gör bomben! Går inte att sluta skratta åt dom. Detta gott folk är snledningen till varför jag sitter framför datorn istället för att vara ute i skogen och springa just nu. Så mycket grejer folk utsätter sig för totalt frivilligt som jag aldrig skulle drömma om, det slutar aldrig att förundra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback