Halloween är här!

Såg nu den första pumpan som ställts ut. I morse fick jag på 10 minuter omvandla min bror till en målare då dom ska gå utklädda i hans skola. Elevrådet i min skola släckte ner och pyntade hela cafeterian. Elevrådsrepresentanterna sprang runt utklädda och hoppade ut från skåpen för att skrämmas. Jag själv går runt i min pumpatröja med mottot "Be scary...". Jag bär även halloweentrosor!

Som ni ser har jag även spenderat timmar med att halloweenpynta bloggen. Nej nu ljög jag. Men jag hoppas ni har fått en lika härlig start på halloween(och kanske även höstlovet?) som jag har. Om inte bör ni kika på det här youtubeklippet:


Det var riktigt svårt att hitta ett vettigt klipp med många halloweentrick faktiskt, dom flesta lägger bara upp en enda video på sitt egna übertrick samt guider hur man gör det. Sen är musiken helt fel på dom flesta klippen men jag ä int bitter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback