Vad gömmer sig i väskan?

Har varit och shoppat loss under eftermiddagen, efter shoppingen såg min väska ut så här :


Någon som kopplar det direkt?

Jag ser iaf Iron man rött! Yes jag laddar inför premiären. I väskan fann sig en mask precis som den ni ser nedan. Nu är frågan bara ska man försöka ha på sig en hel iron man dräkt eller köra med en lila tröja med iron man på istället?

Vanliga tjejer har problem med att välja kläder för skoldagen eller festen, jag har problem inför iron man 2's premiär.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Johann

Hej du som gillar teknik.

Vill slå ett lslag för våra tekniska lysande hjälmar som är uppladdningsbara.

Kolla in ljushuvudet.com

Mvh

Johann

2011-07-19 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback