Mantys golf cart - för latmaskarna

Jag kom över en video på en eldriven golfvagn för den som spelar ensam på golfbanan och vill ta sig snabbt fram till bollen. Vi har alla sett många exempel på produkter som käns aningen onödiga. Desto fler produkter med reklamer som får en att skratta och definitivt avböja ett eventuellt köp. Tv-shopsyndromet kallar jag det.

Mantys golf cart här i videon är visserligen inte helt onödig, men spelar man inte golf för att motionera och komma ut i den friska luften? Jag skrattade så jag grät när jag såg videon. Discomusiken och solbrillorna på killen som glider runt, det blev för mycket!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback