Sonys nya walkman w250 ultimat för träning

Igår gav Sony ut sin pressrelease för deras nya Walkman W250. Sony är kända för sina små nätta designer och ofta med en sportigare attityd än exempelvis iPod. Nu kommer ännu en extrem liten musikmaskin. Du hänger den över ena örat och sen kan den följa med dig hela träningen, även in i duschen efteråt. Den nya W250 är nämligen vattentät!


Den tar dom vanligaste musikformaten såsom mp3, wma occ aac. Du får med programvara som tillåter dig att enkelt dra över dina spellistor från iTunes tex, allt för att underlätta för ipod-användare att gå över till walkman. Den kommer släppas i två storlekar, 2 GB och 4 GB. Dessutom kan man få den i flera snygga färger. Vit, svart, grön och rosa är dom som den kommer släppas i allra först i maj.


Som om inte detta vora bra nog kommer den med ett riktigt häftigt bateri också. Den har en sorts snabbladdning som gör att du från 3 minuter av laddning får 90 minuter speltid! Hur braär ietn det när du ska ut och springa men inser att du glömt ladda musikspelaren?

Verkar som en grym pryl som jag gärna skulle äga. Det enda jag är lite skeptisk tilll är själva hänga-på-örat-funktionen. Alla har inte samma storlek på öronen och kommer den verkligen hänga kvar när man hoppar runt? Förhoppningsvis kommer man kunna testa den på innan man köper något. Jag blev iaf riktigt sugen på träning med denna skapelse när jag såg bilderna på Sonys pressrelease.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback