Teaser Trailer för Marvel vs. Capcom 3

Marvel vs Capcom 2 blev en hit enligt dom som kör fightingspel, dessa människor kan nu fira lite extra för det är nu officiellt att Capcom kommer ge ut en uppföljare. "Marvel vs. Capcom 3 - Fate of two worlds" kommer titaln på spelet lyda.

För er som inte är så insatta kan jag berätta att Capcom är ett av dom största och mest välkända spelbolagen i världen. Dom har gett ut spel med titlar så som Street Fighter och Resident Evil, spel som alla känner till. Marvel vs. Capcom spelen är fightingspel (tänk dig tekken fast utvecklat). Precis som namnet anger får vi se Marvels superhjältar möta Capcoms egna påhittade karaktärer.


Denna teaser-video visar lite av vad som finns att vänta. Riktigt grymt ljud för att vara ett youtubeklipp måste jag säga. I videon får vi se superhjältar såsom Hulken, Iron Man(<3) och Wolverine från Marvels sida. Jag är lite besviken på hur lätt Iron Man lät sig förföras, han är ju min... Anyways, ett spel att se fram emot om man äger en playstation 3 eller en xbox 360 och känner för att mosa lite superhjältar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback