Radiofy för Spotify användare

Spotify måste vara ett av dom bästa programmen som nånsin uppfunnits... Tom jag som aldrig lyssnade på musiok förut, eller i princip aldrig, lyssnar nu på spotify. Tidigare har jag bara lyssnat när jag tränar eller solar, nu lyssnar jag när jag sitter vid datorn med(dvs ganska mycket mer hahah). Man kan så lätt skapa egna låtlistor eller hitta nya bra artister som liknar dom man själv brukar lyssna på.

Har nu suttit i två dagar och gjort en spellista(okej inte arbetat non-stop med den direkt) och nu har jag den klar. Eller helt klar är aldrig en lista, går alltid att fylla på med lite fler låtar... Det finns en radiokanal jag gillar väldigt mycket, Bandit Rock. Dom spelade häromdagen en låt som jag aldrig hört förutsom jag verkligen gillade. Då gick jag in på radiofy.se. Radiofy är en svensk relativt nystartad sida som ger dig spellistor över dom flesta svenska radiokanaler.

Radiofy är jättelätt att använda. Det är bara att se till att du är inloggad på spotify och sen klicka på din favoritkanal på radiofy så kommer alla låtar som spelas på den kanalen öppnas som en spellista i spotify. Sen är det fritt fram för dig att plocka över alla godingar till din egna spellista så du kan lysna på dom om och om igen.
Bra jobbat Sverige!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anna Oleander

Min bror som gjort Radiofy ;) Kul att du gillar den! :D

2011-01-15 @ 14:23:27
URL: http://oleanderanna.blogg.se/
Postat av: Valentin Lundqvist

spotifyspindeln.se är ett annat alternativ till radiofy fast med några fler funktioner.

2011-10-08 @ 20:51:03
Postat av: Valentin Lundqvist

spotifyspindeln.se är ett annat alternativ till radiofy fast med några fler funktioner.

2011-10-09 @ 13:05:09
URL: http://spotifyspindeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback