T-shirt stop motion-film

Jag är själv ett stort fan av t-shirts med tryck och hittade en annorlunda video skapad av några kreativa killar, över 200 t-shirts, en brandsläckare och teknik. Dom har lagt ner mycket tid på det här märker man. Bara designen och tillverkningen av alla t-shirtar måste tagit evigheter. Att redigera och klippa ihop filmen måste tagit ännu längre tid.

Nog för att roliga klipp filmade i hemmet med en skakig hand och en billig videokamera är underhållande men det här klippet är så snyggt gjort att man nästan blir störd på den dåliga kvalitén på övriga youtube klipp efter man sett den. Tror jag såg den fem gånger om(!). Skulle öppna klippet i ett nytt fönster då jag fastnade där med blicken och vips hade jag sett den två gånger till.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback