Teknikdrömmar om ipad

Ja nu har det nog gått ett steg för långt. Jag drömde om Apples iPad inatt! Jag var ute och handlade då min bror plötsligt drog mig i armen och sa "Kolla! Kolla där!" och pekade mot en disk där det stod två iPad's uppradade med en leende kvinna bakom disken som svarade på kunders frågor.

Det jag reagerade för i drömmen vr att dom inte ens sålde iPad utan dom använde dom endast som skärmar där dom spelade upp någon flashig reklamfilm som spred ett snyggt ljus över den vita disken. "vilket slöseri på prestanda" tänkte jag och bestämde mig för att jag måste blogga om det så fort jag kom hem.

Nu kom jag aldrig hem utan jag vaknade istället och nu sitter jag här och bloggar om det. Jag brukar ha knäppa drömmar därför blev jag så förvånad av den här, den var ju nästan realistisk!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback