Tips för Wii användare!


Jag var ute och surfade runt lite efter roliga Wii tillbehör då jag fann det här kapet!

Jag har en kompis som fyller år om ungefär en månad och jag har redan nu börjat kolla efter något till henne eftersom hon redan uttryckt hur extremt viktigt presenter är. Hon blir helt uppspelt som ett barn på julafton så fort man nämner födelsedagen. Jag vill då ge henne något lite roligt och jag vet att hon fullkomligt älskar att spela Nintendo wii.

Det var på teknikmagasinet jag hittade erbjudandet för fodral/skins till Wii-kontrollen. Finns i vissa butiker står det så det är väll bara att ge sig ut och leta. Dock tvivlar jag på att det är riktigt lika bra pris ute i butik men det är inte fullt lika viktigt. Jag har även kollat på rosa fodral till själva konsollen men inte funnit något under 350 kr och då måste man dessutom beställa via internet vilket innebär ytterligare kostnader. Hittar jag inga mer rosa tillbehör får det bli ett spel till henne!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback