Bloggen är uppe och det roliga kan börja!

Äntligen efter många dagars arbete är det nu dags för mitt första inlägg.
Varför jag väntat så länge var pga jag ville kolla runt och lägga till min blogglänk på sidor, pinga den oh så. Jag hoppas verkligen att det här ska bli en blogg med besökare nu. Förhoppningsvis kommer besökarna även gå härifrån med ett leende på läpparna och lite mer allmänbildade.
Jag tänkte i den här bloggen bjuda på mina funderingar kring hur det är att vara ensam tjej i grabbgängen, roliga prylar jag hittar på internet, recensioner av operativsystem/webläsare/mobiler/spel/program m.m, tips&trix med datorn och känner jag mig själv rätt kommer det mesta skrivs med glimten i ögat. ta allt med en nypa salt så att säga ;)
Nu börjar det roliga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:D

2010-01-15 @ 19:41:06
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jobbar som utvecklingsansvarig på en internetbank och gillar verkligen din blogg, när är du lite ung men i framtiden kanske du är ute efter jobb. Kontakta då gärna mig. Vi söker nu personal till våra kundsupport, så har du några äldre kompisar som är lika duktig som dig och som skulle passa på en kundsupport får du gärna tipsa mig.



Mvh

Mattias

2010-10-28 @ 17:21:07
Postat av: Anonym

Hej!



Vilken fin blogg du har. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett erbjudande.



Tack

2011-08-18 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback