Cod Modern Warfare rap

Jag har en bror, en pojkvän och en massa killkompisar som är fast i CoD-träsket. För en vecka sen testade jag också på det. Över förväntan kan jag säga. Hade inte trott att det skulle var aså kul som det var. Visserligen är jag väldigt dålig men jag har kul när jag spelar iaf. Blir skadeglad varenda gång jag lyckas träffa någon. Nästan lite storhetsvansinne...

"Aha! han blev skjuten av MIG! vilken jävla noob. Han har geekat det här spelet i månader och jag har spelat 4 gånger men jag tog honom moahhahahah!"

Här kommer iaf en video som jag tycker beskriver den känslan rätt bra. Fyndig text!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback