Harry Potter theme park

Det är nu klart att Universal Studios ska öppna en theme park för Harry Potter i Orlandos egna theme park. Helt plötsligt fick jag ännu ett resemål på min drömkarta. Idag är en bra dag, star wars-skor och harry potter-parker, kan det blir så mycket bättre? Jag har varit och spelat på cybertown (man springer runt och skjuter varandra med laser i ett mörkt rum) och spelar CoD Modern Warfare2, en drömdag helt enkelt.

Åter till ämnet. I denna Theme Park ska det finnas tre åkattraktioner och flertalet överbetalda restauranger och shoppar. Själv är jag nöjd bara jag får vandra runt i trollkarlsvärlden ett tag och drömma mig bort... Okej jag kanske behöver ännu en t-shirt också innan jag är fullt nöjd. Här är en snabb guide genom parken:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback