World of Warcraft magazine nu i butik

Nu är det gjort! En hel tidning endast om mmorpg spelet World of Warcraft. Med endast om spelet menar jag verkligen det. Inte ens annonser finns med i tidningen! En tidning helt utan reklam är anmärkningsvärt bara det i dagens läge. Dessutom är det få tidningar som klarar sig med 4 nummer per år men det har WoW magazine beräknat att dom gör.


Tidningen kommer med lyxig blank utsida och späckad med vackra bilder på insidan. Som ni ser på bilden här ovan över innehållet i första nummret av tidningen kan man läsa om allt från den uppkommande expansion pack:en till hur man spelar sin klass bäst i vissa situationer. Allt detta kan kännas overkill men jag tycker tidningen är så fin med bilderna att jag nästan vill ha den fast jag inte spelar! Man kan läsa om lite nostalgi, hur det var förr innan alla expansions med nya finesser. Bossarna Onyxia och Ragnaros tillhör denna nostalgitripp.

Hur det kändes att vara först på realm:et att dinga 80 känns dock som lite väl mycket information för mig. Jag personligen vill inte läsa om bra spelare genom tiderna eller spelarnas upplevelser. Jag vill hellre ha mer om själva historian bakom Azeroth(världen man lever i inom WoW).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback