Pacmania på lagerhaus!

Här kommer ett litet tips för er som gillar Pacman lika mycket som jag. Denna perfekta figur som är så enkel men ändå sticker ut. Alla känner igen både pacman och hans blips, dessa färgranna varelser som direkt kopplas till datorspel och nördar. Visste ni förresten att pacman firar 30 år den 22 maj i år?

Back to topic. På lagerhaus har dom en hel pacman kollektion för badrummet. Handdukar, tvättsvampar, badrumsmattor ja allt du kan tänka dig. Min mamma överraskade mig med en tvättsvamp och en liten "magic towel" (den lilla runda saken utvecklas till en handduk när man öppnar och blöter den). Kan knappt vänta tills jag får inviga dom!


Handduken är rätt liten, bra att torka ansiktet med eller händerna. Praktisk att ha med när man reser tex. Den är vit med många färggranna blips utspridda över den. Min mamma föreslog att jag skulle ha med mig den på spinningen där alla har med sig handdukar för att torka svetten. Nog för att jag är stolt över min handduk men jag är inte säker på att mitt hjärta klarar att hantera en blip på det respektlösa viset...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback