Plants vs. Zombies tips

Här kommer ett litet tips för alla er som precis som jag fastnat totalt för spelet plants vs zombies. Bara för att man klarat av alla äventys och tagit sista bossen är man inte klar, långt ifrån. Det är dags att fixa till sin trädgård lite!

Vårdar man sina blommor väl spottar dom ut pengar då och då. Har man en snigel som plockar upp pengarna så kan man tjäna riktigt bra med pengar genom att bara låta spelet stå på. Snigeln går i superfart och håller igång en hel timme(mitt kunskapsträd bekräftade det) när man matat honom med chokladkakorna(se högst upp i verktygsfältet på bilden) som droppas av zombies i mini-spelen bla.

Så mata snigeln och sätt på en film så kan du chilla medan han tjänar in ett antal 1000 åt dig, det kallas latmansmetoden!


Sen finns det ett annat lite mer roligt tips. Skriv future medan du spelar så kommer alla zombies attackera klädda jättesexiga brillor från yttre rymden. Omväxling förnöjer!

(och nej det är itne så där en bra mur ser ut, var tvungen att spela lite så jag
kunde fota alla zombies bara, offrade mig för er skull ;))

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback