Dekorera din bokhylla

Det här med lite nördig inredning är jag ett stort fan av. Nu fann jag en gör det själv guide för dig med många böcker av samma storlek. Det funkar med olika storlekar på böckerna också men då får du anstränga dig lite mer...


Här hittar du en mall till hur du gör dina egna "dammskydd" till böckerna. Är säkert lite pyssligt att få ihop den design du eftersträvar. Det krävs nog en hel del tänkande, tålamod samt teknik men kolla bara vilken cool hylla du kan få! Höjer definitivt rummets helhetsintryck.

Har varit mycket i skolan och därför inte kunnat blogga så aktivt, nu ska jag ut till ödemarken på gotland. Känns som jag är helt lost och inte har någon koll alls över alla tekniknyheter. Ska sätta mig på färjan med ny teknik samt senaste numret av Allt om PC&Teknik. Hoppas på bra mottagning sen med dongeln...

Trevlig kristihimmelsfärdshelg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback