Tröjproblem och tank-drifting

Jag har hela veckan gått och velat med vad jag ska ha på mig till gamex. Nu när dagen är kommen och jag äntligen bestämt mig kommer brorsan till frukostbordet i exakt samma space invaders-tröja som jag planerat att ha! Nu är det bara att tänka om jag har tre kandidater kvar. Star Wars, Super Mario eller WoW... Jag som ville ha space invaders!

Kom btw att tänka på en cool youtubefilm jag sett från en kille mina brorsor känner. Tank drifting! Det var typ så jag kände när jag upptäckte min bror med tröjan, just roll him over! Nej men det är en rätt rolig film. Jag undrar dock vad det säger om sveriges försvar? Kolla bqra översta kommentaren till videon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback