Gmail temat rekord slår alla rekord!

Jag har flera mail-adresser men en av dom jag använder flitigast finns på gmail. Jag gilllar verkligen upplägget, mycket mindre plottrigt än tex hotmail. Med gmail kan man även välja mellan massor med olika snygga teman. Jag har kört lite olika men för några veckor sen upptäckte jag temat Rekord och föll pladask!!

Det är retro gaming-inspirerat och påminner om tidiga marios värld. Sen får man även små söta ikoner bredvid sitt namn, ikoner som tex space invaders eller blips från pac man. Lyckan var komplett!


Igår kväll när jag kom hem efter en tjejkväll loggade jag in på mailen och upptäckte att temat hade ändrats! Det var nu svart och fullt med stjärnor. Jag blev givetvis lika exalterad som när jag hitttade temat för första gången. Det krävs inte mycket för att få mig glad. Men det jag ville komma till: gmail ni äger på design!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback