Miljöproblem är hetare än vad du tror!

När det kommer till intergritet och upphovsrätt finns det många människor bakom tangentborden som kan skriva långa uppsatser om vad staten gör fel. Tydligen väcker även miljöfrågorna och anledningen till våra temperaturökningar likartade reaktioner hos den något äldre generationen.

På NyTeknik lades en artikel om svenska professorer som ifrågasätter en FN-rapport upp. Denna artikel väckte en storm av miolslånga inlägg och diskussioner mellan diverse miljöfanatiker. Okej fanatiker kanske var att ta i men kolla själv mängden och längden på kommentarerna!


När NyTeknik sedan skrev en ny artikel om att FN-artikeln väckt massor av läsare och så tog dom upp några kommentarer som exempel. Även denna artikel har fått flertalet novellånga-kommentarer där diskussionen fortsätter.

Det är intressant att se vad mycket åsikter(och även en hel del kunskap som åsikterna grundas på) det finns bland ingenjörerna i Sverige. Tänk bara hur många timmar som måste lagts ner för att knåpa ihop alla kommentarer? Jag kunde nästan inte hålla mig för skratt när jag bläddrade mig igenom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback