The impossible game framkallar nördilska

Spel framkallar dom flesta känslor vi kan uppleva. Glädje, tillfredsställelse, stress, uppgivenhet, frustration och framförallt ilska! Denna kille verkar ha mycket av de sista.

Om man vet att man är envis ska man inte ge sig i tu med spel som faktiskt heter The IMPOSSIBLE game! Det kan inte gå bra. Har en spelskapare döpt sin kreation till något som innehåller orden omöjligt, svåraste, värsta i spelnamnet bör du lita på skaparen och hålla dig så långt bort det bara går.

Innan ni ser filmen är det en detalj jag vill att ni ska kolla på. Medan ni ser den arga killen spela kommer ni se siffror som anger antalet försök, ta en titt på dom...


Jag tror inte det är hälsosamt att spela när man blir så upprörd över ett resultat. Kan man inte kontrollera sig själv borde man inte spela spel som får en att lämna datorn med ett sämre humör än det man hade när man satte sig vid den.

Sen för alla er som tycker jag är inaktiv här: ta en titt på min twitter! Teknikflickans heter den. Följ mig så följer jag dig! Där skriver jag dagligen om diverse nördämnen alldagliga saker jag råkar ut för. Hoppas ni alla har en underbar måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback