Julmusik på radio

Det är inte bara jultema på bloggen utan även i mina hörlurar snart! Jag hittade just en jätterolig radiokanal online som sänder julmusik hela december. Så ni som inte kan få nog med julstämning bör kolla in det här inlägget lite extra. (Om ni vill ha julmusik i bilen på en "riktig" radio, gå in på radiokanalen vinyl. 107,1 ligger den på i sthlm iaf).

JULRADIO.se heter sidan och dom firar i år 10 år! Det är riktigt imponerande så grattis! Radio må vara en "gammal" teknik men att kombinera det med internet var ett briljant drag för att få radion att överleva. Jag finner det alltid mycket mer intressant att lyssna på radio än mina egna spotify-listor där jag vet exakt vilken musik som kommer spelas.


Så vill ni vara med på premiären till årets julradio får ni stanna uppe till midnatt för sändningen börjar torsdag 00.00! Det är några timmar kvar så jag rekommenderar att ni nu går ut och bunkrar upp med julmust, pepparkakor och juleskum (dom där jätttegoda rosa/vita skumtomtarna). Jag har förrådet fyllt och kommer överleva vilken storm som helst, just come at me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback