Tandborste med en touch av nörd


 

Jag var bara tvungen att lägga till ett smack, mitt favoritslagord... Så den här roliga tandborsten fick mig genast att tänka på The big bang theory och de färgranna seriernas underbara värld. Den är från Jordans serie individual design och går därför att köpa i flera olika storlekar samt olika "hårdhet" på borsten. Perfekt för dom som precis som mig är den bredkäftade grodan och behöver nå långt in. Någon som minns historien om den bredkäftade grodan?

 

Tandborsten finns i alla livsmedelsaffärer jag har besökt, så den är förmodligen inte svår att finna för dig heller. Ja en billig present om du vill överraska någon i påskägget, ett ganska bra komplement till allt godis skulle jag säga haha!


Kommentarer
Postat av: ML

Jag har likadan tandborste :D

2012-04-08 @ 03:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback